Thuisgekomen - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Janny Kops - WaarBenJij.nu Thuisgekomen - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Janny Kops - WaarBenJij.nu

Thuisgekomen

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

30 April 2015 | Nederland, Lelystad

Lieve mensen
We zijn al een paar dagen thuis en ik wil ons reisverslag nu afsluiten.
Zondagmiddag kwamen we na een voorspoedige vlucht aan op Schiphol; krappe plaatsen, weinig geslapen dus wel enigszins verreist. Maar... daar stond onze voltallige kinder- en kleinkinderschaar op ons te wachten met spandoeken en vlaggen; zó leuk! wat voel je je dan rijk.
Na een gezamenlijke kop koffie op de luchthaven en het uitpakken van de cadeautjes door de kleinkids naar huis. Daar troffen we alles in goede staat aan. Uurtje geslapen en toen er weer uit, om de jetlag zo snel mogelijk te boven te komen.
's Avonds vroeg naar bed en volgende ochtend geslapen tot 10:00, toen ging het weer prima. En toen koffers uitpakken en de onvermijdelijk was.
Inmiddels zijn we een paar dagen verder. Ruud is weer aan het werk, de was is schoon en gestreken en de jetlag zo goed als weg, al word ik 's ochtends nog steeds moeilijk wakker.
We zijn super dankbaar voor de prachtige reis die we mochten maken. Nu werken aan het fotoboek (kan daarbij kiezen uit maar liefst 2750 foto's..., dat word nog een klus); dat zal tijd kosten, maar als het klaar is zijn jullie van harte welkom om het een keer te komen bekijken als je daar behoefte aan hebt.
Jullie willen we bedanken voor het meeleven en alle leuke reacties op onze verhalen, waardoor we toch een beetje verbonden bleven met het thuisfront.
Hartelijke groet
Ruud en Janny

• 30 April 2015 - 15:31

Anke:

super om te lezen, wat gaaf, die ontvangst !! :)

Veel liefs en veel nagenieten ...
    Hoop zeker jullie fotoboek te kunnen inzien, de filmpjes in m'n hoofd komen uit jullie verhalen ;)
    en Ruud nog bedankt voor de paar foto's die je hebt gestuurd !

ALLE GOEDS mooi stel

be blessed !!